Klantenservice

Bestellen en betalen

Heb ik een account nodig om een product te bestellen?

Het is mogelijk om als gast af te rekenen. U bent niet verplicht om een ​​account aan te maken.

Hoe kan ik mijn wachtwoord opnieuw instellen?

Op de inlogpagina kunt u uw wachtwoord opnieuw instellen door op wachtwoord vergeten? te klikken. Vul je e-mailadres in en je krijgt binnenkort een melding in je mailbox. Volg de instructies in de e-mail en reset je wachtwoord.

Wat zijn de internationale verzendkosten?

Nederland € 8,82
België € 10,14

Kan ik mijn bestelling volgen?

U ontvangt een e-mail met de T&T-code om de status van uw bestelling te volgen. Als je op werkdagen voor 17.00 uur Nederlandse tijd bestelt, verzenden we het dezelfde dag nog.

Hoe kan ik een account aanmaken?

Bij mijn account kunt u zich registreren en een account aanmaken door uw naam en (verzend)adres in te vullen.

Welke betaalmethoden bieden jullie aan?

Je kunt betalen via iDeal, Visa en MasterCard.

Naar welke landen verzenden jullie artikelen?

Het is mogelijk om te verzenden naar Nederland, België en Duitsland.

Wat is de levertijd?

Je bestelling verlaat ons magazijn binnen 24 uur (op werkdagen).

Verzenden en retourneren

Wat zijn de verzendkosten?

Verzenden is bij IZINQ altijd gratis in Nederland vanaf €50,- besteding.

Ik wil de step retour sturen, kan dat?

Dat kan door je retour (liefst inclusief reden van retour) bij ons aan te melden via info@izinq.nl.

Je hebt het wettelijk het recht om een product binnen 14 dagen na ontvangst aan te melden voor retour zonder opgave van reden. Na deze melding heb je 14 dagen om het product daadwerkelijk retour te sturen. Daarna vervalt dit recht.

Het pakket kun je richten aan:

IZINQ Trading b.v.
De Driest 22
3861 RT Nijkerk
o.v.v. je bestelnummer

Let op, het artikel mag eenmalig gebruikt zijn, puur en alleen om de aard, kenmerken en werking vast te stellen. Gebruik je het artikel uitgebreider of vaker, dan kan hier waardevermindering voor gerekend worden. Hiervoor ben je zelf aansprakelijk.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug ontvang?

Wij maken het bedrag binnen 5 werkdagen naar je over wanneer we je retour in goede staat hebben ontvangen.

Wat zijn de kosten voor het retourneren van de bestelling?

Het retourneren van goederen is voor rekening van de afzender en is afhankelijk van uw locatie.

Is retourneren gratis?

Vanwege de toenemende transportkosten, kunnen we gratis retourneren helaas niet meer aanbieden. Je bent zelf verantwoordelijk voor de verzenkosten tenzij het een garantiegeval betreft. In dat geval vergoeden wij uiteraard de kosten.

Garantie

Heb ik garantie op de IZINQ producten?

De IZINQ producten hebben allemaal minimaal 1 jaar garantie. Echter varieert de garantie per product en per onderdeel, dus raadpleeg de gebruiksaanwijzing voor de exacte garantie voorwaarden of neem contact met ons op. Garantie is niet overdraagbaar.

Vallen de banden ook onder de garantie?

Omdat IZINQ geen invloed heeft op de kwaliteit van het wegdek en welke (scherpe) voorwerpen er op de weg kunnen liggen, vallen de banden niet onder garantie.

Wat zijn de kosten voor het retourneren van de bestelling?

Het retourneren van goederen is voor rekening van de afzender en is afhankelijk van uw locatie.

Wanneer ontvang ik mijn geld terug?

Nadat we de geretourneerde artikel(en) hebben ontvangen, zullen we deze controleren en het bedrag uiterlijk 3 dagen na levering in ons magazijn terugbetalen.